Osoby
Julija Jonane
- Imię
- Julija
- Nazwisko
- Jonane
- Drugie imię
- -
- Nazwisko rodowe
- Timofejeva
- Nazwisko panieńskie
- -
- Data urodzenia
- 0
- Miejsce urodzenia
- -
- Data śmierci
- 0
- Biografia
wł. JŪLIJA JONĀNE
Ukończyła w 1993 roku Wydział Dyrygentury i Muzyki Organowej Kolegium Muzycznego w Daugavpils. W latach 1996-2000 studiowała na Wydziale Muzykologii Łotewskiej Akademii Muzycznej im. Jāzepsa Vītolsa w Rydze, kończąc ją w roku 2000 z dyplomem licencjata. W tym samym czasie rozpoczęła pracę, kontynuowaną do chwili obecnej, organisty w Kościele Katolickim oraz chórmistrza żeńskiego chóru Ziemeļblāzma (Światło Północy). W 2002 roku ponownie została absolwentką Akademii, tym razem uzyskawszy tytuł magistra sztuki na Wydziale Muzykologii. W 2006 roku ukończyła studia doktoranckie. Jej zainteresowania badawcze koncentrują się na historii, gatunkach i kompozytorach łotewskiej muzyki sakralnej.W 2001 roku została zaproszona do współpracy ze Szkołą Chóru Katedralnego w Rydze, gdzie wykłada przedmioty teoretyczne i jest Kierownikiem Zakładu Teorii Muzyki. Od 2005 roku pełni również funkcję Zastępcy Dyrektora do spraw muzyki.
[Dane: 2006]
- Atrybuty
-
Osoby:Muzykolog
Osoby:Instrumentalista:Organy - Powiązane wydarzenia
-
-
II Międzynarodowe Sympozjum - Dzieło muzyczne i jego archetypArchetyp hymnu „Te Deum” i jego interpretacje w twórczości kompozytorskiej
- II Międzynarodowe Sympozjum - Dzieło muzyczne i jego archetyp Archetyp hymnu „Te Deum” i jego interpretacje w twórczości kompozytorskiej Szczegóły
-
- Powiązane instytucje
-
-
Akademia Muzyczna im. Jazepsa Vitolsa (Jazeps Vitols Latvian Academy of Music in Riga)
- Akademia Muzyczna im. Jazepsa Vitolsa (Jazeps Vitols Latvian Academy of Music in Riga) Szczegóły
-
- Powiązane publikacje
-
-
Dzieło muzyczne i jego archetyp (2)Archetyp hymnu Te Deum i jego interpretacje w twórczości kompozytorskiej lat 80. XX wieku, s. 165-173
- Dzieło muzyczne i jego archetyp (2) Archetyp hymnu Te Deum i jego interpretacje w twórczości kompozytorskiej lat 80. XX wieku, s. 165-173 Szczegóły
-