Wydarzenia
II Międzynarodowe Sympozjum - Dzieło muzyczne i jego archetyp
- Data
 - 2005-11-24
 - Miejsce
 - Bydgoszcz
 - Opis
 International Symposium
The musical work and its archetypeSympozjum odbyło się w dniach 24-25.11.2005 r.
Imprezy towarzyszące:
25.11.2005, Koncert symfoniczny, Sala Koncertowa FIlharmonii Pomorskiej, ul. A. Szwalbego 6;
24.11.2005, Koncert kompozytorski, Sala Koncertowa AM, ul. Staszica 3;
- Atrybuty
 - Wydarzenia:Sympozjum
Wydarzenia:Koncert - Powiązane media
 - 
    
- 
            Praca Zbiorowa nr 22 - Okładka - Dzieło muzyczne i jego archetyp (2)
 - Praca Zbiorowa nr 22 - Okładka - Dzieło muzyczne i jego archetyp (2) Szczegóły
 
 - 
            
 - Powiązane instytucje
 - 
    
- 
            Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiegowspółorganizatorzy: Wydział Kompozycji i Teorii Muzyki oraz Katedra Teorii Muzyki i Kompozycji
 - Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego współorganizatorzy: Wydział Kompozycji i Teorii Muzyki oraz Katedra Teorii Muzyki i Kompozycji Szczegóły
 
 - 
            
 - Powiązane osoby
 - 
    
- 
            Jagna DankowskaMyślenie archetypiczne w muzyce
 - Jagna Dankowska Myślenie archetypiczne w muzyce Szczegóły
 - 
            Zuzana Martinakova-RendekovaArchetyp w dziele muzycznym: wynik świadomości czy nieświadomości?
 - Zuzana Martinakova-Rendekova Archetyp w dziele muzycznym: wynik świadomości czy nieświadomości? Szczegóły
 - 
            Marianna KopytsaArchetyp w świecie muzyki ukraińskiej
 - Marianna Kopytsa Archetyp w świecie muzyki ukraińskiej Szczegóły
 - 
            Janis KudinsNeoromantyczny modus ekspresji jako archetyp współczesnej łotewskiej muzyki symfonicznej
 - Janis Kudins Neoromantyczny modus ekspresji jako archetyp współczesnej łotewskiej muzyki symfonicznej Szczegóły
 - 
            Waleria ŻarkowaMuzyczne archetypy w twórczości M. Ravela i problemy ich interpretacji
 - Waleria Żarkowa Muzyczne archetypy w twórczości M. Ravela i problemy ich interpretacji Szczegóły
 - 
            Armands SurinsMożliwości ambiwalentnej interpretacji „IV Symfonii” Dymitra Szostakowicza
 - Armands Surins Możliwości ambiwalentnej interpretacji „IV Symfonii” Dymitra Szostakowicza Szczegóły
 - 
            Teresa MaleckaTożsamość gatunku a przesłanie. Twórczość Zbigniewa Bujarskiego
 - Teresa Malecka Tożsamość gatunku a przesłanie. Twórczość Zbigniewa Bujarskiego Szczegóły
 - 
            Ewa Kowalska-ZającW poszukiwaniu utraconego archetypu - z najnowszych dziejów polskiego kwartetu smyczkowego
 - Ewa Kowalska-Zając W poszukiwaniu utraconego archetypu - z najnowszych dziejów polskiego kwartetu smyczkowego Szczegóły
 - 
            Violetta Przech„Brief an Milena” Zbigniewa Bargielskiego (2005). W poszukiwaniu archetypu formy muzycznej
 - Violetta Przech „Brief an Milena” Zbigniewa Bargielskiego (2005). W poszukiwaniu archetypu formy muzycznej Szczegóły
 - 
            Janina TatarskaEtiudy fortepianowe Karola Szymanowskiego – archetypiczna postać gatunku i jego transformacje
 - Janina Tatarska Etiudy fortepianowe Karola Szymanowskiego – archetypiczna postać gatunku i jego transformacje Szczegóły
 - 
            Anna Granat-JankiMuzyka klasyczna jako skarbnica archetypów dzieł Pawła Szymańskiego
 - Anna Granat-Janki Muzyka klasyczna jako skarbnica archetypów dzieł Pawła Szymańskiego Szczegóły
 - 
            Renata SkupinTrzy aspekty Dźwięku w „Konx Om Pax" Giacinto Scelsiego. Od archetypu do awangardy
 - Renata Skupin Trzy aspekty Dźwięku w „Konx Om Pax" Giacinto Scelsiego. Od archetypu do awangardy Szczegóły
 - 
            Julija JonaneArchetyp hymnu „Te Deum” i jego interpretacje w twórczości kompozytorskiej
 - Julija Jonane Archetyp hymnu „Te Deum” i jego interpretacje w twórczości kompozytorskiej Szczegóły
 - 
            Małgorzata Królak-Radziejewska„Divertimento” Grażyny Bacewicz – geneza i koncepcja
 - Małgorzata Królak-Radziejewska „Divertimento” Grażyny Bacewicz – geneza i koncepcja Szczegóły
 - 
            Michał ZielińskiKlasycyzujący nurt w twórczości Maurycego Ravela
 - Michał Zieliński Klasycyzujący nurt w twórczości Maurycego Ravela Szczegóły
 - 
            Barbara Mielcarek-KrzyżanowskaStanisław Wiechowicz i jego inspiracje folklorem
 - Barbara Mielcarek-Krzyżanowska Stanisław Wiechowicz i jego inspiracje folklorem Szczegóły
 - 
            Florence MouchetMyśl muzyczna a archetypy filozoficzne: odrodzenie myśli antycznej w wiekach średnich
 - Florence Mouchet Myśl muzyczna a archetypy filozoficzne: odrodzenie myśli antycznej w wiekach średnich Szczegóły
 - 
            Radosław Marzec„Le Chemin de la Croix” Marcela Dupré. Źródła i struktura
 - Radosław Marzec „Le Chemin de la Croix” Marcela Dupré. Źródła i struktura Szczegóły
 
 -