Publikacje
Dzieło muzyczne i jego archetyp (2)
- Podtytuł
- The musical work andr its archetype (2)
- Autor
- -
- Redaktor
- Anna Nowak
- Tłumacz
- -
- Wydawca
- Wydawnicto Uczelniane Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskie
- Tom/nakład
- -
- Opis
ISBN 83-923492-5-3
Poz. 32 wyd. I, nakład 200, Format B5
RADA REDAKCYJNA:
Zbigniew Bargielski
Barbara Mielcarek-Krzyżanowska
Anna Nowak
Violetta PrzechPrzekład z angielskiego:
zespół tłumaczyPrzekład z rosyjskiego: Małgorzata Gonsierowska
Korekta: Barbara Mielcarek-Krzyżanowska
Projekt okładki: Tomasz Ratajczak
Publikacja dofinansowana przez Ministerstwo Edukacji i Informatyzacji
Skład i łamanie: Małgorzata Zielińska
Druk: Wydawnictwo TEKST- Atrybuty
- Publikacje:Prace zbiorowe
Publikacje:Książki - Powiązane media
-
-
Praca Zbiorowa nr 22 - Okładka - Dzieło muzyczne i jego archetyp (2)
- Praca Zbiorowa nr 22 - Okładka - Dzieło muzyczne i jego archetyp (2) Szczegóły
-
- Powiązane wydarzenia
-
-
II Międzynarodowe Sympozjum - Dzieło muzyczne i jego archetyp
- II Międzynarodowe Sympozjum - Dzieło muzyczne i jego archetyp Szczegóły
-
- Powiązane instytucje
-
-
Akademia Muzyczna im. Feliksa NowowiejskiegoWydawca
- Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego Wydawca Szczegóły
-
- Powiązane osoby
-
-
Jagna DankowskaMyślenie archetypiczne w muzycze, s. 9-23
- Jagna Dankowska Myślenie archetypiczne w muzycze, s. 9-23 Szczegóły
-
Zuzana Martinakova-RendekovaArchetyp w dziele muzycznym: wynik świadomości czy nieświadomości?, s. 25-34
- Zuzana Martinakova-Rendekova Archetyp w dziele muzycznym: wynik świadomości czy nieświadomości?, s. 25-34 Szczegóły
-
Florence MouchetŹródła średnioweicznej myśli muzycznej: znaczenie antycznego prototypu, s. 35-50
- Florence Mouchet Źródła średnioweicznej myśli muzycznej: znaczenie antycznego prototypu, s. 35-50 Szczegóły
-
Anna NowakChopinowski wzorzec muzyki narodowej a spór tradycjonalistów i modernistów o kształt muzyki polskiej w XX wieku, s. 51-63
- Anna Nowak Chopinowski wzorzec muzyki narodowej a spór tradycjonalistów i modernistów o kształt muzyki polskiej w XX wieku, s. 51-63 Szczegóły
-
Marianna KopytsaArchetyp w świecie muzyki ukraińskiej, s. 65-72
- Marianna Kopytsa Archetyp w świecie muzyki ukraińskiej, s. 65-72 Szczegóły
-
Waleria ŻarkowaO specyfice ujawniania archetypów w muzyce Maurycego Ravela, s. 75-81
- Waleria Żarkowa O specyfice ujawniania archetypów w muzyce Maurycego Ravela, s. 75-81 Szczegóły
-
Michał ZielińskiKlasycyzujący nurt w twórczości Maurycego Ravela, s. 83-94
- Michał Zieliński Klasycyzujący nurt w twórczości Maurycego Ravela, s. 83-94 Szczegóły
-
Radosław Marzec`Le Chemin de la Croix` Marcela Dupre. Źródła i inspiracje, s. 95-111
- Radosław Marzec `Le Chemin de la Croix` Marcela Dupre. Źródła i inspiracje, s. 95-111 Szczegóły
-
Janina TatarskaEtiudy fortepianowe Karola Szymanowskiego. Archetypiczność gatunku i jego transformacje, s. 113-123
- Janina Tatarska Etiudy fortepianowe Karola Szymanowskiego. Archetypiczność gatunku i jego transformacje, s. 113-123 Szczegóły
-
Janis KudinsTransformacja archetypowej koncepcji modusu ekspresji neoromantycznej muzyki symfonicznej w dziełach współczesnych kompozytorów łotewskich, s. 143-163
- Janis Kudins Transformacja archetypowej koncepcji modusu ekspresji neoromantycznej muzyki symfonicznej w dziełach współczesnych kompozytorów łotewskich, s. 143-163 Szczegóły
-
Barbara Mielcarek-KrzyżanowskaStanisław Wiechowicz i jego inspiracje folklorem, 125-134
- Barbara Mielcarek-Krzyżanowska Stanisław Wiechowicz i jego inspiracje folklorem, 125-134 Szczegóły
-
Julija JonaneArchetyp hymnu Te Deum i jego interpretacje w twórczości kompozytorskiej lat 80. XX wieku, s. 165-173
- Julija Jonane Archetyp hymnu Te Deum i jego interpretacje w twórczości kompozytorskiej lat 80. XX wieku, s. 165-173 Szczegóły
-
Małgorzata Królak-RadziejewskaDivertimento Grażyny Bacewicz: geneza i koncepcja, s. 135-141
- Małgorzata Królak-Radziejewska Divertimento Grażyny Bacewicz: geneza i koncepcja, s. 135-141 Szczegóły
-
Teresa MaleckaTożsamość gatunku a przesłanie. Twórczość Zbigniewa Bujarskiego, s. 175-184
- Teresa Malecka Tożsamość gatunku a przesłanie. Twórczość Zbigniewa Bujarskiego, s. 175-184 Szczegóły
-
Ewa Kowalska-ZającW poszukiwaniu utraconego archetypu: z najnowszych dziejów polskiego kwartetu smyczkowego, s. 185-193
- Ewa Kowalska-Zając W poszukiwaniu utraconego archetypu: z najnowszych dziejów polskiego kwartetu smyczkowego, s. 185-193 Szczegóły
-
Jésus AguilaPodświadomy archetyp gestu muzycznego w `Archives sauvées des eaux` Luca Ferrari, s. 195-204
- Jésus Aguila Podświadomy archetyp gestu muzycznego w `Archives sauvées des eaux` Luca Ferrari, s. 195-204 Szczegóły
-
Renata SkupinTrzy aspekty Dźwięku w `Konx Om Pax` Giacinto Scelsiego. Od archetypu do awangardy, s. 205-217
- Renata Skupin Trzy aspekty Dźwięku w `Konx Om Pax` Giacinto Scelsiego. Od archetypu do awangardy, s. 205-217 Szczegóły
-
Violetta Przech`Brief an Milena` Zbigniewa Bargielskiego. W poszukiwaniu archetypu współczesnej formy muzycznej, s. 219-235
- Violetta Przech `Brief an Milena` Zbigniewa Bargielskiego. W poszukiwaniu archetypu współczesnej formy muzycznej, s. 219-235 Szczegóły
-
Anna Granat-JankiKlasyczne archetypy w dziełach Pawła Szymańskiego, s. 237-245
- Anna Granat-Janki Klasyczne archetypy w dziełach Pawła Szymańskiego, s. 237-245 Szczegóły
-
Aleksandra Kłaput-WiśniewskaEmigracyjna twórczość Stanisława Janty-Połczyńskiego. Inspiracje, archetypy, s. 247-256
- Aleksandra Kłaput-Wiśniewska Emigracyjna twórczość Stanisława Janty-Połczyńskiego. Inspiracje, archetypy, s. 247-256 Szczegóły
-