Osoby
Marta Osowska
- Imię
- Marta
- Nazwisko
- Osowska
- Drugie imię
- -
- Nazwisko rodowe
- -
- Nazwisko panieńskie
- -
- Data urodzenia
- -
- Miejsce urodzenia
- -
- Biografia
Ukończyła z wyróżnieniem studia pianistyczne w Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy (2004) oraz teorię muzyki na Wydziale Kompozycji i Teorii Muzyki (2005). Prowadzi aktywną działalność pianistyczną. W swoich badaniach naukowych koncentruje się na zagadnieniach ontologii wykonania dzieła muzycznego.
In 2004 she graduated with honours from the Feliks Nowowiejski Academy of Music in Bydgoszcz in piano studies, and in 2005 graduated from the Department of Composition and Music Theory. She is an active pianist. As a researcher she concentrates on aspects of the ontology of performing a musical work.
- Atrybuty
-
Osoby:Teoretyk muzyki
Osoby:Instrumentalista:Fortepian
Osoby:Absolwent AM w Bydgoszczy - Powiązane wydarzenia
-
-
Międzynarodowe Sympozjum - Dzieło muzyczne, jego estetyka, struktura i recepcjaFunkcje i miejsce krytyki muzycznej w recepcji dzieła muzycznego i jego wykonań. Zarys problematyki
- Międzynarodowe Sympozjum - Dzieło muzyczne, jego estetyka, struktura i recepcja Funkcje i miejsce krytyki muzycznej w recepcji dzieła muzycznego i jego wykonań. Zarys problematyki Szczegóły
-
III Międzynarodowe Sympozjum - Dzieło muzyczne jako fenomen dźwiękowyDzieło muzyczne w dźwiękowym urzeczywistnieniu - droga do celu
- III Międzynarodowe Sympozjum - Dzieło muzyczne jako fenomen dźwiękowy Dzieło muzyczne w dźwiękowym urzeczywistnieniu - droga do celu Szczegóły
-
- Powiązane instytucje
-
-
Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiegoabsolwentka
- Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego absolwentka Szczegóły
-
- Powiązane publikacje
-
-
Dzieło muzyczne jego estetyka, struktura i recepcja (1)Funkcje i miejsce krytyki muzycznej w recepcji dzieła muzycznego i jego wykonań. Zarys problematyki, s. 343-352
- Dzieło muzyczne jego estetyka, struktura i recepcja (1) Funkcje i miejsce krytyki muzycznej w recepcji dzieła muzycznego i jego wykonań. Zarys problematyki, s. 343-352 Szczegóły
-
Dzieło muzyczne jako fenomen dźwiękowy (3)Dzieło muzyczne w dźwiękowym urzeczywistnieniu - droga do celu, s. 31-36
- Dzieło muzyczne jako fenomen dźwiękowy (3) Dzieło muzyczne w dźwiękowym urzeczywistnieniu - droga do celu, s. 31-36 Szczegóły
-