Publikacje
Dzieło muzyczne jako fenomen dźwiękowy (3)
- Podtytuł
- The musical work as a Sound Phenomenon (3)
- Autor
- -
- Redaktor
- Anna Nowak
- Tłumacz
- Jacek Lesiński
- Wydawca
- Wydawnictwo Uczelniane Akademii Muzycznej w Bydgoszczy
- Tom/nakład
- -
- Opis
ISBN 978-83-923492-2-8
Poz. 35 wyd. I, nakład 200, Format B5
Prace zbiorowe nr 24
RADA REDAKCYJNA:
Zbigniew Bargielski
Barbara Mielcarek-Krzyżanowska
Anna Nowak
Violetta PrzechPrzekład z angielskiego:
Jacek Lesiński, Aleksandra KledzikKorekta: Barbara Mielcarek-Krzyżanowska
Publikacja dofinansowana przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz ze środków Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Skład i łamanie: Małgorzata Zielińska
Druk: Wydawnictwo TEKST- Atrybuty
- Publikacje:Książki
Publikacje:Prace zbiorowe - Powiązane media
-
-
Praca zbiorowa nr 24 - Okładka - Dzieło muzyczne jako fenomen dźwiękowy (3)Okładka
- Praca zbiorowa nr 24 - Okładka - Dzieło muzyczne jako fenomen dźwiękowy (3) Okładka Szczegóły
-
- Powiązane wydarzenia
-
-
III Międzynarodowe Sympozjum - Dzieło muzyczne jako fenomen dźwiękowy
- III Międzynarodowe Sympozjum - Dzieło muzyczne jako fenomen dźwiękowy Szczegóły
-
- Powiązane instytucje
-
-
Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiegowydawca
- Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego wydawca Szczegóły
-
- Powiązane osoby
-
-
Jagna DankowskaZagadnienie współczesnej konkretyzacji brzmieniowej dzieła muzycznego, s. 9-22
- Jagna Dankowska Zagadnienie współczesnej konkretyzacji brzmieniowej dzieła muzycznego, s. 9-22 Szczegóły
-
Andrzej LupaFenomen dźwiękowy a partytura, s. 23-30
- Andrzej Lupa Fenomen dźwiękowy a partytura, s. 23-30 Szczegóły
-
Marta OsowskaDzieło muzyczne w dźwiękowym urzeczywistnieniu - droga do celu, s. 31-36
- Marta Osowska Dzieło muzyczne w dźwiękowym urzeczywistnieniu - droga do celu, s. 31-36 Szczegóły
-
Zuzana Martinakova-RendekovaRezonans morficzny i dźwiękowe uniwersum muzyki, s. 37-46
- Zuzana Martinakova-Rendekova Rezonans morficzny i dźwiękowe uniwersum muzyki, s. 37-46 Szczegóły
-
Hanna KostrzewskaDźwięk jako istota i zjawisko. O dwóch rodzajach brzmieniowości dzieła muzycznego, s. 47-62
- Hanna Kostrzewska Dźwięk jako istota i zjawisko. O dwóch rodzajach brzmieniowości dzieła muzycznego, s. 47-62 Szczegóły
-
Anna NowakFunkcje dźwięku w muzyce Witolda Lutosławskiego, s. 63-72
- Anna Nowak Funkcje dźwięku w muzyce Witolda Lutosławskiego, s. 63-72 Szczegóły
-
Violetta PrzechBrzmienie jako znak w kontekście minimalistycznej twórczości Tomasza Sikorskiego, s. 73-82
- Violetta Przech Brzmienie jako znak w kontekście minimalistycznej twórczości Tomasza Sikorskiego, s. 73-82 Szczegóły
-
Michał ZielińskiSymbolika liczb i jej znaczenie w percepcji słuchowej (na przykładzie motetu „Nuper rosarum flores” Guillaume’a Dufaya), s. 83-94
- Michał Zieliński Symbolika liczb i jej znaczenie w percepcji słuchowej (na przykładzie motetu „Nuper rosarum flores” Guillaume’a Dufaya), s. 83-94 Szczegóły
-
Myléne Dubiau-FeuilleracCielesność we francuskiej pieśni artystycznej na przykładzie wybranych utworów Claude’a Debussy’ego, s. 95-104
- Myléne Dubiau-Feuillerac Cielesność we francuskiej pieśni artystycznej na przykładzie wybranych utworów Claude’a Debussy’ego, s. 95-104 Szczegóły
-
Małgorzata Janicka-SłyszKoloryzm dźwiękowy Karola Szymanowskiego. Brzmienie i jego znaczenie, s. 105-116
- Małgorzata Janicka-Słysz Koloryzm dźwiękowy Karola Szymanowskiego. Brzmienie i jego znaczenie, s. 105-116 Szczegóły
-
Elżbieta Szczurko„Wskrzeszenie Łazarza. Hommage à Giotto” Antoniego Szałowskiego. Obraz symfoniczny wobec obrazu malarskiego, s. 117-132
- Elżbieta Szczurko „Wskrzeszenie Łazarza. Hommage à Giotto” Antoniego Szałowskiego. Obraz symfoniczny wobec obrazu malarskiego, s. 117-132 Szczegóły
-
Katarzyna Rajs„Mazurek nr 7” Romana Maciejewskiego. Wizja kompozytora i jej dźwiękowa realizacja w autorskiej interpretacji dzieła, s. 133-140
- Katarzyna Rajs „Mazurek nr 7” Romana Maciejewskiego. Wizja kompozytora i jej dźwiękowa realizacja w autorskiej interpretacji dzieła, s. 133-140 Szczegóły
-
Teresa Błaszkiewicz„Sonare” w sonacie. Polska sonata fortepianowa XX wieku, s. 141-152
- Teresa Błaszkiewicz „Sonare” w sonacie. Polska sonata fortepianowa XX wieku, s. 141-152 Szczegóły
-
Lubomir ChalupkaNowe brzmienie jako jeden ze stymulatorów muzyki awangardowej w Słowacji w latach 60. XX wieku, s. 153-174
- Lubomir Chalupka Nowe brzmienie jako jeden ze stymulatorów muzyki awangardowej w Słowacji w latach 60. XX wieku, s. 153-174 Szczegóły
-
Diana Baibusa-ZandbergaFaktura jako dźwiękowy fenomen muzyki fortepianowej, s. 175-188
- Diana Baibusa-Zandberga Faktura jako dźwiękowy fenomen muzyki fortepianowej, s. 175-188 Szczegóły
-