Wydarzenia
II Seminarium Muzyki Dawnej - Improwizacja w muzyce barokowej
- Data
- 2003-2-24
- Miejsce
- Bydgoszcz
- Opis
24-26.02.2003 r.
Kierownictwo naukowe i artystyczne:
prof. Urszula BartkiewiczOrganizacja:
mgr Małgorzata ZielińskaW czasie Sesji otwarto wystawę "Ślady słowa, ślady dźwięku".
W ramach Sesji odbyły się:
Koncert Muzyka włoska a Bach (24.02.2003)
Koncert Z antologii zdobnictwa muzycznego (25.02.2003)
Warsztaty interpretacji pianistycznej Współczesna pianistyka wobec historycznych aspektów praktyki wykonawczej muzyki klawiszowej do 1800 roku
Warsztaty tańca dworskiego - prowadzenie: Romana Agnel- Atrybuty
- Wydarzenia:Seminarium
Wydarzenia:Koncert
Wydarzenia:Warsztaty - Powiązane instytucje
-
-
Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiegoorganizator
- Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego organizator Szczegóły
-
- Powiązane osoby
-
-
Bogumiła Gizbert-StudnickaRealizacja basso continuo w muzyce włoskiej XVII wieku
- Bogumiła Gizbert-Studnicka Realizacja basso continuo w muzyce włoskiej XVII wieku Szczegóły
-
Radosław MarzecWybrane zagadnienia dotyczące praktyk zdobniczych we włoskiej muzyce instrumentalnej od końca XVI do połowy XVIII wieku
- Radosław Marzec Wybrane zagadnienia dotyczące praktyk zdobniczych we włoskiej muzyce instrumentalnej od końca XVI do połowy XVIII wieku Szczegóły
-
Elżbieta Stefańska-KłyśWarsztaty interpretacji pianistycznej: "Współczesna pianistyka wobec historycznych aspektów praktyki wykonawczej muzyki klawiszowej do 1800 roku
- Elżbieta Stefańska-Kłyś Warsztaty interpretacji pianistycznej: "Współczesna pianistyka wobec historycznych aspektów praktyki wykonawczej muzyki klawiszowej do 1800 roku Szczegóły
-
Andrzej ŁęgowskiOrnamentyka według J.J. Quantza oraz G.Ph. Telemana
- Andrzej Łęgowski Ornamentyka według J.J. Quantza oraz G.Ph. Telemana Szczegóły
-
Piotr KusiewiczAria da capo
- Piotr Kusiewicz Aria da capo Szczegóły
-
Anna SawickaAspekty techniki improwizacji w muzyce wiolonczelowej do końca XVIII wieku
- Anna Sawicka Aspekty techniki improwizacji w muzyce wiolonczelowej do końca XVIII wieku Szczegóły
-
Maria ErdmanKlawikord w świetle wybranych aspektów praktyki improwizacji w muzyce klawiszowej epoki baroku
- Maria Erdman Klawikord w świetle wybranych aspektów praktyki improwizacji w muzyce klawiszowej epoki baroku Szczegóły
-
Romana AgnelIstota i znaczenie gestu w operze i balecie XVII i XVIII wieku
- Romana Agnel Istota i znaczenie gestu w operze i balecie XVII i XVIII wieku Szczegóły
-
Romana AgnelWarsztaty tańca dworskiego
- Romana Agnel Warsztaty tańca dworskiego Szczegóły
-
Mark Kroll
- Mark Kroll Szczegóły
-
Dariusz Brojektaniec
- Dariusz Brojek taniec Szczegóły
-