Publikacje
Improwizacja w muzyce baroku
- Podtytuł
- -
- Autor
- -
- Redaktor
- Michał Zieliński
- Tłumacz
- -
- Wydawca
- Wydawnictwo Uczelniane Akademii Muzycznej w Bydogszczy
- Tom/nakład
- -
- Opis
ISBN 83-920233-1-5
Pozycja 25, Wydanie I, Nakład 150, Format B5.
Rada Redakcyjna:
Zbigniew Bargielski,
Marek Jasiński,
Anna Nowak,
Violetta Przech.Redakcja:
Michał ZielińskiProjekt okładki:
Tomasz RatajczakPublikacja dofinansowana przez Ministerstwo Nauki i Informatyzacji
Skład i Druk:
Zakład Poligraficzny SPRINT Tomasz Toczkiewicz- Atrybuty
- Publikacje:Książki
Publikacje:Prace zbiorowe - Powiązane wydarzenia
-
-
II Seminarium Muzyki Dawnej - Improwizacja w muzyce barokowej
- II Seminarium Muzyki Dawnej - Improwizacja w muzyce barokowej Szczegóły
-
- Powiązane instytucje
-
-
Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiegowydawca
- Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego wydawca Szczegóły
-
- Powiązane osoby
-
-
Urszula BartkiewiczEwolucja idiomu improwizacyjnego w muzyce klawiszowej na przykładzie utworów z XVI i XVII wieku, s. 37-66
- Urszula Bartkiewicz Ewolucja idiomu improwizacyjnego w muzyce klawiszowej na przykładzie utworów z XVI i XVII wieku, s. 37-66 Szczegóły
-
Romana AgnelIstota i znaczenie gestu w operze i balecie XVII i XVIII wieku
- Romana Agnel Istota i znaczenie gestu w operze i balecie XVII i XVIII wieku Szczegóły
-
Mark KrollPoradnik wykonawcy muzyki XVII wieku - Instrumenty klawiszowe, s. 9-36
- Mark Kroll Poradnik wykonawcy muzyki XVII wieku - Instrumenty klawiszowe, s. 9-36 Szczegóły
-
Maria ErdmanKlawikord w świetle wybranych aspektów praktyki improwizacji w muzyce klawiszowej epoki baroku, s. 67-80
- Maria Erdman Klawikord w świetle wybranych aspektów praktyki improwizacji w muzyce klawiszowej epoki baroku, s. 67-80 Szczegóły
-
Radosław MarzecWybrane zagadnienia dotyczące zdobnictwa we włoskiej muzyce klawiszowej epoki Baroku, s.81-100
- Radosław Marzec Wybrane zagadnienia dotyczące zdobnictwa we włoskiej muzyce klawiszowej epoki Baroku, s.81-100 Szczegóły
-
Bogumiła Gizbert-StudnickaRealizacja basso continuo w muzyce włoskiej XVII wieku - wybrane zagadnienia, s. 101-124
- Bogumiła Gizbert-Studnicka Realizacja basso continuo w muzyce włoskiej XVII wieku - wybrane zagadnienia, s. 101-124 Szczegóły
-
Anna SawickaWybrane aspekty techniki improwizacji w utworach wiolonczelowych do końca XVIII wieku, s. 125-148
- Anna Sawicka Wybrane aspekty techniki improwizacji w utworach wiolonczelowych do końca XVIII wieku, s. 125-148 Szczegóły
-
Piotr KusiewiczIstota właściwego pojmowania znacznia arii da capo w muzycznym wykształceniu śpiewaka, s. 149-156
- Piotr Kusiewicz Istota właściwego pojmowania znacznia arii da capo w muzycznym wykształceniu śpiewaka, s. 149-156 Szczegóły
-
Romana AgnelIstota i znaczenie gestu w operze i balecie XVII i XVIII wieku, s. 157-170
- Romana Agnel Istota i znaczenie gestu w operze i balecie XVII i XVIII wieku, s. 157-170 Szczegóły
-
Michał Zielińskiredaktor
- Michał Zieliński redaktor Szczegóły
-