Publikacje
Musica Varia
- Podtytuł
- -
- Autor
- -
- Redaktor
- Elżbieta Szczurko
- Tłumacz
- -
- Wydawca
- Wydawnictwo Uczelniane Akademii Muzycznej w Bydgoszczy
- Tom/nakład
- -
- Opis
ISBN 978-83-61262-12-1
poz. 44, wyd. I, nakład 150, format B5; ss. 123RADA REDAKCYJNA
Zbigniew Bargielski
Barbara Mielcarek-Krzyżanowska
Anna Nowak
Violetta PrzechRedaktor
Elżbieta Szczurko
Michał ZielińskiPublikacja dofinansowana przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Skład i druk:
Wydawnictwo TEKST
85-307 Bydgoszcz, ul. Kossaka 72
www.tekst.com.pl- Atrybuty
- Publikacje:Książki
Publikacje:Prace zbiorowe - Powiązane media
-
-
Publikacja zbiorowa - Okładka - Musica Varia
- Publikacja zbiorowa - Okładka - Musica Varia Szczegóły
-
- Powiązane wydarzenia
-
-
Międzynarodowe Seminarium - Metoda Rabine'a i jej znaczenie w pedagogice wokalnej, zbiorowej emisji głosu i logopedii
- Międzynarodowe Seminarium - Metoda Rabine'a i jej znaczenie w pedagogice wokalnej, zbiorowej emisji głosu i logopedii Szczegóły
-
- Powiązane instytucje
-
-
Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiegowydawca
- Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego wydawca Szczegóły
-
- Powiązane osoby
-
-
Michał Zielińskiredaktor
- Michał Zieliński redaktor Szczegóły
-
Elżbieta Szczurkoredaktor
- Elżbieta Szczurko redaktor Szczegóły
-
Maria Erdman`Kancjonał Fabiańskiej` (1768) jako przykład wpływu stylu `galant` na muzykę klawiszową klasztoru klarysek w Starym Sączu w II połowie XVIII wieku; s. 17-28
- Maria Erdman `Kancjonał Fabiańskiej` (1768) jako przykład wpływu stylu `galant` na muzykę klawiszową klasztoru klarysek w Starym Sączu w II połowie XVIII wieku; s. 17-28 Szczegóły
-
Urszula BartkiewiczTranskrypcje, adaptacje i opracowania jako źródło różnorodności repertuaru muzycznego XVIII wieku na przykładzie muzyki klawesynowej; s. 5-16
- Urszula Bartkiewicz Transkrypcje, adaptacje i opracowania jako źródło różnorodności repertuaru muzycznego XVIII wieku na przykładzie muzyki klawesynowej; s. 5-16 Szczegóły
-
Anna SawickaWspółczesny wiolonczelista wobec dylematów wykonawczych muzyki solowej i kameralnej okresu baroku i klasycyzmu; s. 29-46
- Anna Sawicka Współczesny wiolonczelista wobec dylematów wykonawczych muzyki solowej i kameralnej okresu baroku i klasycyzmu; s. 29-46 Szczegóły
-
Danuta IdaszakEwidencja, dokumentacja i edycja XVIII-wiecznych źródeł muzycznych; s. 47-52
- Danuta Idaszak Ewidencja, dokumentacja i edycja XVIII-wiecznych źródeł muzycznych; s. 47-52 Szczegóły
-
Eugen RabineThe Laryngeal Two-Value-System of the Breathing Function and Selected Relationships Between Body, Breathing, and Voice
- Eugen Rabine The Laryngeal Two-Value-System of the Breathing Function and Selected Relationships Between Body, Breathing, and Voice Szczegóły
-
Małgorzata Tafil-KlaweBiologiczne podstawy wokalizacji (współautor: Jacek J. Klawe); s. 79-84
- Małgorzata Tafil-Klawe Biologiczne podstawy wokalizacji (współautor: Jacek J. Klawe); s. 79-84 Szczegóły
-
Jacek. J. KlaweBiologiczne podstawy wokalizacji (współautor: M. Tafil-Klawe)
- Jacek. J. Klawe Biologiczne podstawy wokalizacji (współautor: M. Tafil-Klawe) Szczegóły
-
Maria Zalesska-KręcickaOddychanie w śpiewie; s. 85-100
- Maria Zalesska-Kręcicka Oddychanie w śpiewie; s. 85-100 Szczegóły
-
Jadwiga Gałęska-TrittPsychomotoryka dynamiczna instrumentu głosu; s. 101-112
- Jadwiga Gałęska-Tritt Psychomotoryka dynamiczna instrumentu głosu; s. 101-112 Szczegóły
-
Elżbieta WtorkowskaProblematyka oddechu fonacyjnego w wybranej literaturze przedmiotu; s. 113-123
- Elżbieta Wtorkowska Problematyka oddechu fonacyjnego w wybranej literaturze przedmiotu; s. 113-123 Szczegóły
-