Wydarzenia
Międzynarodowa Sesja Naukowo-Artystyczna - Język-System-Styl-Forma część 6.
- Data
- 2002-3-19
- Miejsce
- Bydgoszcz
- Opis
Sesja odbywała się w dniach 19-20 marca 2002 r.
Sesji towarzyszył CLXII Bydgoski Wtorek Muzyczny, który odbył się 19.03.2002.
- Atrybuty
- Wydarzenia:Sesja naukowa
Wydarzenia:Bydgoski Wtorek Muzyczny - Powiązane instytucje
-
-
Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiegoorganizatorzy: Wydział Kompozycji i Teorii Muzyki oraz Katedra Teorii Muzyki i Kompozycji
- Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego organizatorzy: Wydział Kompozycji i Teorii Muzyki oraz Katedra Teorii Muzyki i Kompozycji Szczegóły
-
- Powiązane osoby
-
-
Hanna KostrzewskaStruktury muzyczne jako analogaty zjawisk pozamuzycznych
- Hanna Kostrzewska Struktury muzyczne jako analogaty zjawisk pozamuzycznych Szczegóły
-
Barbara Mielcarek-KrzyżanowskaSystem teoretyczny ludów Papui i Nowej Gwinei
- Barbara Mielcarek-Krzyżanowska System teoretyczny ludów Papui i Nowej Gwinei Szczegóły
-
Violetta PrzechPolska twórczość na fortepian solo w drugiej połowie XX wieku. Aspekty nowatorskie, ujęcie chronologiczne
- Violetta Przech Polska twórczość na fortepian solo w drugiej połowie XX wieku. Aspekty nowatorskie, ujęcie chronologiczne Szczegóły
-
Janina TatarskaFeliks Nowowiejski - gatunek, forma, styl. Do problematyki
- Janina Tatarska Feliks Nowowiejski - gatunek, forma, styl. Do problematyki Szczegóły
-
Barbara Chmara-ŻaczkiewiczJan Baptysta Kleczyński. Notatki o życiu i stylu twórczości
- Barbara Chmara-Żaczkiewicz Jan Baptysta Kleczyński. Notatki o życiu i stylu twórczości Szczegóły
-
Elżbieta FrołowiczO wileńskiej Mszy e-moll na 2 soprany, alt i organy "Panie zmiłuj się nad nami" Stanisława Moniuszki
- Elżbieta Frołowicz O wileńskiej Mszy e-moll na 2 soprany, alt i organy "Panie zmiłuj się nad nami" Stanisława Moniuszki Szczegóły
-
Wiktor MoskalenkoO twórczych mechanizmach indywidualnego stylu muzycznego
- Wiktor Moskalenko O twórczych mechanizmach indywidualnego stylu muzycznego Szczegóły
-
Anatolij ŁaszczenkoLogika chóralnej syntezy
- Anatolij Łaszczenko Logika chóralnej syntezy Szczegóły
-
Katarzyna Delert-KaliszJęzyk harmoniczny Gesualda da Venosy
- Katarzyna Delert-Kalisz Język harmoniczny Gesualda da Venosy Szczegóły
-
Roksana Kurylak-GołąbTechnologia i symbolika "Sezonu w Piekle" ma orkiestrę Ewy Synowiec
- Roksana Kurylak-Gołąb Technologia i symbolika "Sezonu w Piekle" ma orkiestrę Ewy Synowiec Szczegóły
-
Violetta KostkaOpera `Sun-up` Tadeusza Zygfryda Kasserna
- Violetta Kostka Opera `Sun-up` Tadeusza Zygfryda Kasserna Szczegóły
-
Michał ZielińskiKolorystyka instrumentalna w neoklasycznych utworach orkiestrowych Tadeusza Bairda
- Michał Zieliński Kolorystyka instrumentalna w neoklasycznych utworach orkiestrowych Tadeusza Bairda Szczegóły
-
Małgorzata Królak-RadziejewskaTechnika dźwiękowa w "Koncercie na orkiestrę" Stefana Kisielewskiego
- Małgorzata Królak-Radziejewska Technika dźwiękowa w "Koncercie na orkiestrę" Stefana Kisielewskiego Szczegóły
-