Publikacje
Język, system, styl, forma w muzyce (VI i VII)
- Podtytuł
- -
- Autor
- -
- Redaktor
- Violetta Przech
- Tłumacz
- Małgorzata Gonsierowska
- Wydawca
- Wydawnictwo Uczelniane AM w Bydgoszczy
- Tom/nakład
- -
- Opis
ISBN 83-920233-0-7
Pozycja 24, Wydanie I, Nakład 150, Format B5.
Rada Redakcyjna:
Zbigniew Bargielski,
Marek Jasiński,
Anna Nowak,
Violetta Przech.Redakcja:
Barbara Mielcarek-Krzyżanowska,
Violetta Przech.Projekt okładki: Tomasz Ratajczak
Przekład z języka rosyjskiego: Małgorzata Gonsierowska
Publikacja dofinansowana przez Ministerstwo Nauki i Informatyzacji
Skład i łamanie: Michał Zieliński Zakład Poligraficzny PRESTO
Druk: Zakład Poligraficzny SPRINT Tomasz Toczkiewicz- Atrybuty
- Publikacje:Prace zbiorowe
Publikacje:Zeszyty Naukowe AM
Publikacje:Książki - Powiązane wydarzenia
-
-
7. Ogólnopolska Konferencja Naukowa - "Język - System - Styl - Forma"materiały z sesji
- 7. Ogólnopolska Konferencja Naukowa - "Język - System - Styl - Forma" materiały z sesji Szczegóły
-
Międzynarodowa Sesja Naukowo-Artystyczna - Język-System-Styl-Forma część 6.materiały z sesji
- Międzynarodowa Sesja Naukowo-Artystyczna - Język-System-Styl-Forma część 6. materiały z sesji Szczegóły
-
- Powiązane instytucje
-
-
Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiegowydawca
- Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego wydawca Szczegóły
-
- Powiązane osoby
-
-
Irena PoniatowskaO przemianach świadomości formy w kontekście oralności i piśmienności, s. 9-22
- Irena Poniatowska O przemianach świadomości formy w kontekście oralności i piśmienności, s. 9-22 Szczegóły
-
Zbigniew BargielskiWybrane aspekty współczesnej formy muzycznej, s. 23-35
- Zbigniew Bargielski Wybrane aspekty współczesnej formy muzycznej, s. 23-35 Szczegóły
-
Wiktor MoskalenkoO twórczych mechanizmach indywidualnego stylu muzycznego, 35-42
- Wiktor Moskalenko O twórczych mechanizmach indywidualnego stylu muzycznego, 35-42 Szczegóły
-
Violetta PrzechDo genezy nowatorstwa w muzyce fortepianowej XX wieku, 43-54
- Violetta Przech Do genezy nowatorstwa w muzyce fortepianowej XX wieku, 43-54 Szczegóły
-
Aleksandra Brejza"Pod gołym niebem" Beli Bartoka - muzyka na nowo odczytana, s. 55-64
- Aleksandra Brejza "Pod gołym niebem" Beli Bartoka - muzyka na nowo odczytana, s. 55-64 Szczegóły
-
Małgorzata Janicka-SłyszEwolucja stylu Vytautasa Baceviciusa: od litewskiego modernizmu do "kosmicznego" abstrakcjonizmu, s. 65-80
- Małgorzata Janicka-Słysz Ewolucja stylu Vytautasa Baceviciusa: od litewskiego modernizmu do "kosmicznego" abstrakcjonizmu, s. 65-80 Szczegóły
-
Barbara Chmara-ŻaczkiewiczJan Baptysta Kleczyński (1756-1828). Notatki o życiu i stylu twórczości, s. 81-94
- Barbara Chmara-Żaczkiewicz Jan Baptysta Kleczyński (1756-1828). Notatki o życiu i stylu twórczości, s. 81-94 Szczegóły
-
Elżbieta Szczurko"Serenite" w twórczości Antoniego Szałowskiego, s. 95-104
- Elżbieta Szczurko "Serenite" w twórczości Antoniego Szałowskiego, s. 95-104 Szczegóły
-
Elżbieta SzczurkoProblem organizacji czasu i ruchu w muzyce Antoniego Szałowskiego, s. 105-120
- Elżbieta Szczurko Problem organizacji czasu i ruchu w muzyce Antoniego Szałowskiego, s. 105-120 Szczegóły
-
Violetta KostkaOpera "Sun-up" Tadeusza Zygfryda Kasserna. Koherencja warstwy muzycznej, s. 121-130
- Violetta Kostka Opera "Sun-up" Tadeusza Zygfryda Kasserna. Koherencja warstwy muzycznej, s. 121-130 Szczegóły
-
Małgorzata Królak-RadziejewskaStylistyka "Koncertu na orkiestrę kameralną" Stefana Kisielewskiego, s. 131-136
- Małgorzata Królak-Radziejewska Stylistyka "Koncertu na orkiestrę kameralną" Stefana Kisielewskiego, s. 131-136 Szczegóły
-
Michał ZielińskiTadeusz Baird - romantyk w okowach modernizmu, s. 137-156
- Michał Zieliński Tadeusz Baird - romantyk w okowach modernizmu, s. 137-156 Szczegóły
-
Ewa SiemdajW poszukiwaniu systemu, czyli o twórczości Andrzeja Panufnika, s. 157-172
- Ewa Siemdaj W poszukiwaniu systemu, czyli o twórczości Andrzeja Panufnika, s. 157-172 Szczegóły
-
Roksana Kurylak-GołąbTechnologia i symbolika formy "Sezonu w piekle" Ewy Synowiec, s. 173-184
- Roksana Kurylak-Gołąb Technologia i symbolika formy "Sezonu w piekle" Ewy Synowiec, s. 173-184 Szczegóły
-
Elżbieta FrołowiczInspiracje muzyczne i pozamuzyczne w utworach na instrument i taśmę Elżbiety Sikory, s. 185-194
- Elżbieta Frołowicz Inspiracje muzyczne i pozamuzyczne w utworach na instrument i taśmę Elżbiety Sikory, s. 185-194 Szczegóły
-
Teresa BrodniewiczPolonez - wątek genetyczny, s. 195-202
- Teresa Brodniewicz Polonez - wątek genetyczny, s. 195-202 Szczegóły
-
Anna NowakTradycja mazurka fortepianowego w muzyce polskiej I połowy XX wieku, s. 203-216
- Anna Nowak Tradycja mazurka fortepianowego w muzyce polskiej I połowy XX wieku, s. 203-216 Szczegóły
-
Anatolij ŁaszczenkoLogika syntezy chóralnej, s. 217-221
- Anatolij Łaszczenko Logika syntezy chóralnej, s. 217-221 Szczegóły
-
Violetta Przechredaktor
- Violetta Przech redaktor Szczegóły
-
Małgorzata Gonsierowskatłumacz
- Małgorzata Gonsierowska tłumacz Szczegóły
-
Barbara Mielcarek-Krzyżanowskaredaktor
- Barbara Mielcarek-Krzyżanowska redaktor Szczegóły
-