Publikacje

Język, system, styl, forma w muzyce (VI i VII)

Podtytuł
-
Autor
-
Redaktor
Violetta Przech
Wydawca
Wydawnictwo Uczelniane AM w Bydgoszczy
Tom/nakład
-
Opis

ISBN 83-920233-0-7

 Pozycja 24, Wydanie I, Nakład 150, Format B5.

Rada Redakcyjna:
Zbigniew Bargielski,
Marek Jasiński,
Anna Nowak,
Violetta Przech.

Redakcja:
Barbara Mielcarek-Krzyżanowska,
Violetta Przech.

Projekt okładki: Tomasz Ratajczak

Przekład z języka rosyjskiego: Małgorzata Gonsierowska

Publikacja dofinansowana przez Ministerstwo Nauki i Informatyzacji

Skład i łamanie: Michał Zieliński Zakład Poligraficzny PRESTO
Druk: Zakład Poligraficzny SPRINT Tomasz Toczkiewicz

 

Atrybuty
Publikacje:Prace zbiorowe
Publikacje:Zeszyty Naukowe AM
Publikacje:Książki
Powiązane wydarzenia
  • 7. Ogólnopolska Konferencja Naukowa - "Język - System - Styl - Forma" materiały z sesji Szczegóły
  • Międzynarodowa Sesja Naukowo-Artystyczna - Język-System-Styl-Forma część 6. materiały z sesji Szczegóły
Powiązane instytucje
  • Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego wydawca Szczegóły
Powiązane osoby
  • Irena Poniatowska O przemianach świadomości formy w kontekście oralności i piśmienności, s. 9-22 Szczegóły
  • Zbigniew Bargielski Wybrane aspekty współczesnej formy muzycznej, s. 23-35 Szczegóły
  • Wiktor Moskalenko O twórczych mechanizmach indywidualnego stylu muzycznego, 35-42 Szczegóły
  • Violetta Przech Do genezy nowatorstwa w muzyce fortepianowej XX wieku, 43-54 Szczegóły
  • Aleksandra Brejza "Pod gołym niebem" Beli Bartoka - muzyka na nowo odczytana, s. 55-64 Szczegóły
  • Małgorzata Janicka-Słysz Ewolucja stylu Vytautasa Baceviciusa: od litewskiego modernizmu do "kosmicznego" abstrakcjonizmu, s. 65-80 Szczegóły
  • Barbara Chmara-Żaczkiewicz Jan Baptysta Kleczyński (1756-1828). Notatki o życiu i stylu twórczości, s. 81-94 Szczegóły
  • Elżbieta Szczurko "Serenite" w twórczości Antoniego Szałowskiego, s. 95-104 Szczegóły
  • Elżbieta Szczurko Problem organizacji czasu i ruchu w muzyce Antoniego Szałowskiego, s. 105-120 Szczegóły
  • Violetta Kostka Opera "Sun-up" Tadeusza Zygfryda Kasserna. Koherencja warstwy muzycznej, s. 121-130 Szczegóły
  • Małgorzata Królak-Radziejewska Stylistyka "Koncertu na orkiestrę kameralną" Stefana Kisielewskiego, s. 131-136 Szczegóły
  • Michał Zieliński Tadeusz Baird - romantyk w okowach modernizmu, s. 137-156 Szczegóły
  • Ewa Siemdaj W poszukiwaniu systemu, czyli o twórczości Andrzeja Panufnika, s. 157-172 Szczegóły
  • Roksana Kurylak-Gołąb Technologia i symbolika formy "Sezonu w piekle" Ewy Synowiec, s. 173-184 Szczegóły
  • Elżbieta Frołowicz Inspiracje muzyczne i pozamuzyczne w utworach na instrument i taśmę Elżbiety Sikory, s. 185-194 Szczegóły
  • Teresa Brodniewicz Polonez - wątek genetyczny, s. 195-202 Szczegóły
  • Anna Nowak Tradycja mazurka fortepianowego w muzyce polskiej I połowy XX wieku, s. 203-216 Szczegóły
  • Anatolij Łaszczenko Logika syntezy chóralnej, s. 217-221 Szczegóły
  • Violetta Przech redaktor Szczegóły
  • Małgorzata Gonsierowska tłumacz Szczegóły
  • Barbara Mielcarek-Krzyżanowska redaktor Szczegóły