Osoby
Małgorzata Królak-Radziejewska
- Imię
- Małgorzata
- Nazwisko
- Królak-Radziejewska
- Drugie imię
- -
- Nazwisko rodowe
- -
- Nazwisko panieńskie
- Radziejewska
- Data urodzenia
- 1973-12-14
- Miejsce urodzenia
- Elbląg
- Data śmierci
- 0
- Biografia
Małgorzata Królak-Radziejewska urodziła się w Elblągu. Tam też ukończyła Państwową Podstawową Szkołę Muzyczną w klasie fortepianu. Kontynuowała naukę w Państwowym Liceum Muzycznym w Bydgoszczy. Absolwentka Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy w specjalnościach: teoria muzyki (1998 – dyplom z wyróżnieniem) oraz kompozycja (2003). W latach 2002-2004 odbyła Podyplomowe Studia Teorii Muzyki w warszawskiej Akademii Muzycznej im. F. Chopina. W 2000 roku uczestniczyła także w zajęciach polsko-niemieckiej szkoły letniej w Krakowie prowadzonej przez D. Gwizdalankę, K. Meyera oraz V. Scherliessa. Obszar jej zainteresowań to dwudziestowieczna muzyka polska oraz kultura muzyczna Pomorza i Kujaw. Opublikowała artykuły, które ukazały się w „Zeszytach Naukowych” Akademii Muzycznej w Bydgoszczy. Obecnie jest zatrudniona na stanowisku asystenta w macierzystej Uczelni.
[Dane: 2006]
- Atrybuty
-
Osoby:Kompozytor
Osoby:Teoretyk muzyki
Osoby:Pracownik AM w Bydgoszczy
Osoby:Absolwent AM w Bydgoszczy - Powiązane media
-
-
Foto Królak - Królak-Radziejewska Małgorzatauczestnik Sympozjum
- Foto Królak - Królak-Radziejewska Małgorzata uczestnik Sympozjum Szczegóły
-
Foto Brejza_Królak - Brejza Aleksandra i Królak-Radziejewska Małgorzatapodczas III Międzynarodowego Sympozjum `Dzieło muzyczne i jego fenomen dźwiękowy`
- Foto Brejza_Królak - Brejza Aleksandra i Królak-Radziejewska Małgorzata podczas III Międzynarodowego Sympozjum `Dzieło muzyczne i jego fenomen dźwiękowy` Szczegóły
-
- Powiązane wydarzenia
-
-
Sesja naukowo-artystyczna - Język-System-Styl-Forma część 5.Tradycja gatunku a stylistyka kwartetów smyczkowych Krzysztofa Meyera
- Sesja naukowo-artystyczna - Język-System-Styl-Forma część 5. Tradycja gatunku a stylistyka kwartetów smyczkowych Krzysztofa Meyera Szczegóły
-
Sesja naukowo-artystyczna - Język-System-Styl-Forma część 4.Aspekt dramaturgiczny w symfoniach Krzysztofa Meyera
- Sesja naukowo-artystyczna - Język-System-Styl-Forma część 4. Aspekt dramaturgiczny w symfoniach Krzysztofa Meyera Szczegóły
-
Sesja Naukowa (4) z cyklu "Muzyka i życie muzyczne na Pomorzu i Kujawach" - Śpiewactwo polskie na Ziemi BydgoskiejDziałalność chóru operowego w Bydgoszczy
- Sesja Naukowa (4) z cyklu "Muzyka i życie muzyczne na Pomorzu i Kujawach" - Śpiewactwo polskie na Ziemi Bydgoskiej Działalność chóru operowego w Bydgoszczy Szczegóły
-
Sesja Naukowa (5) z cyklu "Muzyka i życie muzyczne na Pomorzu i Kujawach" - Tradycje muzyki instrumentalnej na Pomorzu i KujawachDziałalność zespołu muzyki dawnej "Schola Cantorum Inovroclaviensis"
- Sesja Naukowa (5) z cyklu "Muzyka i życie muzyczne na Pomorzu i Kujawach" - Tradycje muzyki instrumentalnej na Pomorzu i Kujawach Działalność zespołu muzyki dawnej "Schola Cantorum Inovroclaviensis" Szczegóły
-
Międzynarodowe Sympozjum - Dzieło muzyczne, jego estetyka, struktura i recepcjaIntegracja strukturalna w "Kwartecie g-moll" Claud`a Debussu`ego w aspekcie metody syntagmatyczno-paradygmatycznej
- Międzynarodowe Sympozjum - Dzieło muzyczne, jego estetyka, struktura i recepcja Integracja strukturalna w "Kwartecie g-moll" Claud`a Debussu`ego w aspekcie metody syntagmatyczno-paradygmatycznej Szczegóły
-
8. Ogólnopolska Sesja Naukowa z cyklu "Muzyka i życie muzyczne Pomorza i Kujaw" - Instytucje i stowarzyszeniaRadziejowskie Towarzystwo Miłośników Muzyki (1994-2004)
- 8. Ogólnopolska Sesja Naukowa z cyklu "Muzyka i życie muzyczne Pomorza i Kujaw" - Instytucje i stowarzyszenia Radziejowskie Towarzystwo Miłośników Muzyki (1994-2004) Szczegóły
-
II Międzynarodowe Sympozjum - Dzieło muzyczne i jego archetyp„Divertimento” Grażyny Bacewicz – geneza i koncepcja
- II Międzynarodowe Sympozjum - Dzieło muzyczne i jego archetyp „Divertimento” Grażyny Bacewicz – geneza i koncepcja Szczegóły
-
III Międzynarodowe Sympozjum - Dzieło muzyczne jako fenomen dźwiękowyBrzmienie jako podstawowy faktor w "I Kwintecie fortepianowym" Grażyny Bacewicz
- III Międzynarodowe Sympozjum - Dzieło muzyczne jako fenomen dźwiękowy Brzmienie jako podstawowy faktor w "I Kwintecie fortepianowym" Grażyny Bacewicz Szczegóły
-
11. Ogólnopolska Sesja Naukowa - Nauczanie muzyki na Pomorzu i KujawachAntoni Poszowski
- 11. Ogólnopolska Sesja Naukowa - Nauczanie muzyki na Pomorzu i Kujawach Antoni Poszowski Szczegóły
-
Międzynarodowa Sesja Naukowo-Artystyczna - Język-System-Styl-Forma część 6.Technika dźwiękowa w "Koncercie na orkiestrę" Stefana Kisielewskiego
- Międzynarodowa Sesja Naukowo-Artystyczna - Język-System-Styl-Forma część 6. Technika dźwiękowa w "Koncercie na orkiestrę" Stefana Kisielewskiego Szczegóły
-
VI Międzynarodowe Sympozjum - Dzieło muzyczne i jego funkcje„Kwartet na czworo skrzypiec” Grażyny Bacewicz. Funkcje a postać brzmieniowa dzieła / Grażyna Bacewicz’s “Quartet for Four Violins”: Its Functions and Sound Form
- VI Międzynarodowe Sympozjum - Dzieło muzyczne i jego funkcje „Kwartet na czworo skrzypiec” Grażyny Bacewicz. Funkcje a postać brzmieniowa dzieła / Grażyna Bacewicz’s “Quartet for Four Violins”: Its Functions and Sound Form Szczegóły
-
V Międzynarodowe Sympozjum - Dzieło muzyczne i jego kontekstyDwa oblicza – wspólna koncepcja. Grażyny Bacewicz „Trio” na obój, harfę i perkusję oraz „Inkrustacje” na róg i zespół kameralny / Two Aspects – One Idea. The “Trio” for Oboe, Harp and Percussion and the “Incrustations” for Horn and Chamber Ensemble by Grażyna Bacewicz
- V Międzynarodowe Sympozjum - Dzieło muzyczne i jego konteksty Dwa oblicza – wspólna koncepcja. Grażyny Bacewicz „Trio” na obój, harfę i perkusję oraz „Inkrustacje” na róg i zespół kameralny / Two Aspects – One Idea. The “Trio” for Oboe, Harp and Percussion and the “Incrustations” for Horn and Chamber Ensemble by Grażyna Bacewicz Szczegóły
-
- Powiązane instytucje
-
-
Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiegopracuje od 1998
- Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego pracuje od 1998 Szczegóły
-
- Powiązane publikacje
-
-
Zeszyt Naukowy (12) AM w BydgoszczyAspekt dramaturgiczny symfonii Krzysztofa Meyera, s. 81-100
- Zeszyt Naukowy (12) AM w Bydgoszczy Aspekt dramaturgiczny symfonii Krzysztofa Meyera, s. 81-100 Szczegóły
-
Zeszyt Naukowy (13) AM w BydgoszczyTradycja gatunku a stylistyka kwartetów smyczkowych Krzysztofa Meyera, s. 133-150
- Zeszyt Naukowy (13) AM w Bydgoszczy Tradycja gatunku a stylistyka kwartetów smyczkowych Krzysztofa Meyera, s. 133-150 Szczegóły
-
Zeszyt Naukowy (14) AM w BydgoszczyDziałalność chóru operowego w Bydgoszczy, s. 267-277
- Zeszyt Naukowy (14) AM w Bydgoszczy Działalność chóru operowego w Bydgoszczy, s. 267-277 Szczegóły
-
Język, system, styl, forma w muzyce (VI i VII)Stylistyka "Koncertu na orkiestrę kameralną" Stefana Kisielewskiego, s. 131-136
- Język, system, styl, forma w muzyce (VI i VII) Stylistyka "Koncertu na orkiestrę kameralną" Stefana Kisielewskiego, s. 131-136 Szczegóły
-
Zeszyt Naukowy (15) AM w BydgoszczyDziałalność Zespołu Muzyki Dawnej "Schola Cantorum Inovroclaviensis", s. 165-172
- Zeszyt Naukowy (15) AM w Bydgoszczy Działalność Zespołu Muzyki Dawnej "Schola Cantorum Inovroclaviensis", s. 165-172 Szczegóły
-
Muzyka w instytucjach i stowarzyszeniach na Pomorzu i KujawachRadziejowskie Towarzystwo Miłośników Muzyki (1994-2004), s. 281-294
- Muzyka w instytucjach i stowarzyszeniach na Pomorzu i Kujawach Radziejowskie Towarzystwo Miłośników Muzyki (1994-2004), s. 281-294 Szczegóły
-
Dzieło muzyczne i jego archetyp (2)Divertimento Grażyny Bacewicz: geneza i koncepcja, s. 135-141
- Dzieło muzyczne i jego archetyp (2) Divertimento Grażyny Bacewicz: geneza i koncepcja, s. 135-141 Szczegóły
-
Nauczyciele muzyki na Pomorzu i KujawachWspomnienie o Profesorze Antonim Poszowskim; s. 267-272
- Nauczyciele muzyki na Pomorzu i Kujawach Wspomnienie o Profesorze Antonim Poszowskim; s. 267-272 Szczegóły
-
Dzieło muzyczne i jego konteksty (5)Dwa oblicza – wspólna koncepcja. Grażyny Bacewicz „Trio” na obój, harfę i perkusję oraz „Inkrustacje” na róg i zespół kameralny / Two Aspects – One Idea: The “Trio” for Oboe, Harp and Percussion and the “Incrustations” for Horn and Chamber Ensemble by Grażyna Bacewicz
- Dzieło muzyczne i jego konteksty (5) Dwa oblicza – wspólna koncepcja. Grażyny Bacewicz „Trio” na obój, harfę i perkusję oraz „Inkrustacje” na róg i zespół kameralny / Two Aspects – One Idea: The “Trio” for Oboe, Harp and Percussion and the “Incrustations” for Horn and Chamber Ensemble by Grażyna Bacewicz Szczegóły
-
Dzieło muzyczne i jego funkcje (6)„Kwartet na czworo skrzypiec” Grażyny Bacewicz. Funkcje a postać brzmieniowa dzieła
- Dzieło muzyczne i jego funkcje (6) „Kwartet na czworo skrzypiec” Grażyny Bacewicz. Funkcje a postać brzmieniowa dzieła Szczegóły
-