Publikacje
Zeszyt Naukowy (12) AM w Bydgoszczy
- Podtytuł
- Materiały z sesji naukowej "Język-System-Styl-Forma" część I
- Autor
- -
- Redaktor
- Katarzyna Delert-Kalisz
- Tłumacz
- Marek Zająkała
- Wydawca
- Wydawnictwo Uczelniane AM w Bydgoszczy
- Tom/nakład
- -
- Opis
ISSN 1230-2708
Pozycja 17, Wydanie I, Nakład 250, Format B5.
Rada Redakcyjna:
prof. Franciszek Woźniak
dr Anna Nowak
st. wykł. Witold MłócińskiPublikacja dofinansowana przez Komitet Badań Naukowych
Skład: Paluszkiewicz W., tel. 052 345-82-04
Druk: Poligrafia Skalski-Druk, tel. 052 327-71-31- Atrybuty
- Publikacje:Zeszyty Naukowe AM
Publikacje:Książki - Powiązane wydarzenia
-
-
Sesja naukowo-artystyczna - Język-System-Styl-Forma część 4.materiały z sesji
- Sesja naukowo-artystyczna - Język-System-Styl-Forma część 4. materiały z sesji Szczegóły
-
- Powiązane instytucje
-
-
Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiegowydawca
- Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego wydawca Szczegóły
-
- Powiązane osoby
-
-
Violetta PrzechKoncepcja unistyczna w utworach na fortepian solo Zygmunta Krauzego, s. 21-43
- Violetta Przech Koncepcja unistyczna w utworach na fortepian solo Zygmunta Krauzego, s. 21-43 Szczegóły
-
Elżbieta SzczurkoForma sonatowa w wybranych utworach Antoniego Szałowskiego, s. 45-72
- Elżbieta Szczurko Forma sonatowa w wybranych utworach Antoniego Szałowskiego, s. 45-72 Szczegóły
-
Anna NowakO niektórych paralelach między dialogiem literackim a dialogiem w muzyce, s. 101-116
- Anna Nowak O niektórych paralelach między dialogiem literackim a dialogiem w muzyce, s. 101-116 Szczegóły
-
Urszula Bartkiewicz"Das Wohltemperierte Klavier" J.S. Bach jako przykład zastosowania muzycznej nauki o afektach w praktyce wykonawczej, s. 117-134
- Urszula Bartkiewicz "Das Wohltemperierte Klavier" J.S. Bach jako przykład zastosowania muzycznej nauki o afektach w praktyce wykonawczej, s. 117-134 Szczegóły
-
Katarzyna Delert-KaliszKilka słów o operze w połowie XVIII wieku, s. 135-140
- Katarzyna Delert-Kalisz Kilka słów o operze w połowie XVIII wieku, s. 135-140 Szczegóły
-
Michał ZielińskiStopień wykorzystania możliwości technicznych instrumentów smyczkowych w utworach symfonicznych Tadeusza Bairda do 1953 roku, s. 141-164
- Michał Zieliński Stopień wykorzystania możliwości technicznych instrumentów smyczkowych w utworach symfonicznych Tadeusza Bairda do 1953 roku, s. 141-164 Szczegóły
-
Antoni PoszowskiKształtowanie prawidłowości następstw dźwięków i akordów w konstrukcji będącej na pograniczu tonacyjności rozszerzonej i dwunastotonowości, s. 165-175
- Antoni Poszowski Kształtowanie prawidłowości następstw dźwięków i akordów w konstrukcji będącej na pograniczu tonacyjności rozszerzonej i dwunastotonowości, s. 165-175 Szczegóły
-
Małgorzata Królak-RadziejewskaAspekt dramaturgiczny symfonii Krzysztofa Meyera, s. 81-100
- Małgorzata Królak-Radziejewska Aspekt dramaturgiczny symfonii Krzysztofa Meyera, s. 81-100 Szczegóły
-
Jerzy BauerForma w sztuce a forma muzyczna, s. 5-19
- Jerzy Bauer Forma w sztuce a forma muzyczna, s. 5-19 Szczegóły
-
Elżbieta FrołowiczCharakterystyka twórczości kameralnej Eugeniusza Głowskiego na przykładzie utworu "Poza kalendarzem" na klarnet, wiolonczelę i fortepian, 73-80
- Elżbieta Frołowicz Charakterystyka twórczości kameralnej Eugeniusza Głowskiego na przykładzie utworu "Poza kalendarzem" na klarnet, wiolonczelę i fortepian, 73-80 Szczegóły
-
Marek Zająkałatłumaczenie
- Marek Zająkała tłumaczenie Szczegóły
-
Katarzyna Delert-Kaliszredaktor Zeszytu
- Katarzyna Delert-Kalisz redaktor Zeszytu Szczegóły
-
Leon Bator
- Leon Bator Szczegóły
-