Wydarzenia
VI Międzynarodowe Sympozjum - Dzieło muzyczne i jego funkcje
- Data
- 2009-11-24
- Miejsce
- Bydgoszcz
- Opis
- 24-25 listopada 2009 / 24th-25th November 2009
Aula Akademii, ul. Słowackiego 7VI Międzynarodowe sympozjum "Dzieło muzyczne i jego funkcje" / VI International Symposium "The Musical Work and its Functions"
VI Międzynarodowe sympozjum "Dzieło muzyczne i jego funkcje" / VI International Symposium "The Musical Work and its Functions"Impreza towarzysząca:
24.11.2009, Sala Koncertowa im. prof. Romana Sucheckiego, ul. Staszica 3
Koncert kompozytorski - Atrybuty
- Wydarzenia:Sympozjum
Wydarzenia:Koncert - Powiązane media
-
-
Praca zbiorowa nr 30 - Dzieło muzyczne i jego funkcje (6)
- Praca zbiorowa nr 30 - Dzieło muzyczne i jego funkcje (6) Szczegóły
-
- Powiązane instytucje
-
-
Akademia Muzyczna im. Feliksa NowowiejskiegoOrganizatorzy: Wydział Kompozycji, Teorii Muzyki i Reżyserii Dźwięku oraz Katedra Teorii Muzyki i Kompozycji
- Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego Organizatorzy: Wydział Kompozycji, Teorii Muzyki i Reżyserii Dźwięku oraz Katedra Teorii Muzyki i Kompozycji Szczegóły
-
- Powiązane osoby
-
-
Małgorzata Królak-Radziejewska„Kwartet na czworo skrzypiec” Grażyny Bacewicz. Funkcje a postać brzmieniowa dzieła / Grażyna Bacewicz’s “Quartet for Four Violins”: Its Functions and Sound Form
- Małgorzata Królak-Radziejewska „Kwartet na czworo skrzypiec” Grażyny Bacewicz. Funkcje a postać brzmieniowa dzieła / Grażyna Bacewicz’s “Quartet for Four Violins”: Its Functions and Sound Form Szczegóły
-
Alicja JarzębskaKoncepcje dzieła muzycznego w nowożytnej myśli o muzyce / Conception of a Musical Work in the Context of Modern Musical Thought
- Alicja Jarzębska Koncepcje dzieła muzycznego w nowożytnej myśli o muzyce / Conception of a Musical Work in the Context of Modern Musical Thought Szczegóły
-
Jagna DankowskaFilozofia muzyki a funkcje dzieła muzycznego / Philosophy of Music and the Functions of a Musical Work
- Jagna Dankowska Filozofia muzyki a funkcje dzieła muzycznego / Philosophy of Music and the Functions of a Musical Work Szczegóły
-
Zuzana Martinakova-RendekovaThe Relationships between Music Functions and the Requirements of Environment / Zależności między funkcjami muzyki a uwarunkowaniami środowiska
- Zuzana Martinakova-Rendekova The Relationships between Music Functions and the Requirements of Environment / Zależności między funkcjami muzyki a uwarunkowaniami środowiska Szczegóły
-
Hanna KostrzewskaFunkcje tytułu dzieła muzycznego / Title of a Musical Piece and its Functions
- Hanna Kostrzewska Funkcje tytułu dzieła muzycznego / Title of a Musical Piece and its Functions Szczegóły
-
Igor Savchuk“Myth about an author” – the Method of Comprehending Modern Musical History / „Mit o autorze”, czyli jak zrozumieć współczesną historię muzyki
- Igor Savchuk “Myth about an author” – the Method of Comprehending Modern Musical History / „Mit o autorze”, czyli jak zrozumieć współczesną historię muzyki Szczegóły
-
Michel Lehmann“De la musique avant toute chose.” How Should Music Care About Poetry? / „O muzyce przede wszystkim”. Jak Muzyka traktuje Poezję?
- Michel Lehmann “De la musique avant toute chose.” How Should Music Care About Poetry? / „O muzyce przede wszystkim”. Jak Muzyka traktuje Poezję? Szczegóły
-
Marta SzokaMit o Penthesilei w ujęciu Hugo Wolfa / Hugo Wolf’s Approach to the Myth of Penthesilea
- Marta Szoka Mit o Penthesilei w ujęciu Hugo Wolfa / Hugo Wolf’s Approach to the Myth of Penthesilea Szczegóły
-
Michał ZielińskiRenesansowa polifonia sakralna – między liturgiczną a estetyczną funkcją dzieła / Renaissance Sacred Poliphony: Between the Liturgical and Aesthetic Functions of a Musical Work
- Michał Zieliński Renesansowa polifonia sakralna – między liturgiczną a estetyczną funkcją dzieła / Renaissance Sacred Poliphony: Between the Liturgical and Aesthetic Functions of a Musical Work Szczegóły
-
Lubomir ChalupkaFunkcja nowatorska dzieła muzycznego jako impuls rozwoju awangardy w latach 60. XX wieku w Słowacji / The Musical Work Innovative Function as Impetus for the Development of the 1960s Avant-Garde in Slovakia
- Lubomir Chalupka Funkcja nowatorska dzieła muzycznego jako impuls rozwoju awangardy w latach 60. XX wieku w Słowacji / The Musical Work Innovative Function as Impetus for the Development of the 1960s Avant-Garde in Slovakia Szczegóły
-
Anna Granat-JankiMuzyka wobec Zagłady. „Holocaust Memorial Cantata” Marty Ptaszyńskiej / Music and the Mass Murder of Jews. “Holocaust Memorial Cantata” by Marta Ptaszyńska
- Anna Granat-Janki Muzyka wobec Zagłady. „Holocaust Memorial Cantata” Marty Ptaszyńskiej / Music and the Mass Murder of Jews. “Holocaust Memorial Cantata” by Marta Ptaszyńska Szczegóły
-
Teresa MaleckaMuzyka Henryka Mikołaja Góreckiego. Między wyznaniem a porozumieniem / The Music of Henryk Mikołaj Górecki: Between Confession and Communication
- Teresa Malecka Muzyka Henryka Mikołaja Góreckiego. Między wyznaniem a porozumieniem / The Music of Henryk Mikołaj Górecki: Between Confession and Communication Szczegóły
-
Marcin Trzęsiok„Persefona” Igora Strawińskiego: między (greckim) losem a (chrześcijańską) łaską / Stravinsky’s Perséphone: Between (Greek) Fate and (Christian) Grace
- Marcin Trzęsiok „Persefona” Igora Strawińskiego: między (greckim) losem a (chrześcijańską) łaską / Stravinsky’s Perséphone: Between (Greek) Fate and (Christian) Grace Szczegóły
-
Barbara Mielcarek-KrzyżanowskaMiędzy afirmacją a negacją. „Sinfonia rustica” Andrzeja Panufnika / Andrzej Panufnik's ”Sinfonica Rustica”: Between Affirmation and Negation
- Barbara Mielcarek-Krzyżanowska Między afirmacją a negacją. „Sinfonia rustica” Andrzeja Panufnika / Andrzej Panufnik's ”Sinfonica Rustica”: Between Affirmation and Negation Szczegóły
-
Violetta PrzechReferencjalna funkcja „Im Niemandsland” Zbigniewa Bargielskiego / The Referential Function of “Im Niemandsland” by Zbigniew Bargielski
- Violetta Przech Referencjalna funkcja „Im Niemandsland” Zbigniewa Bargielskiego / The Referential Function of “Im Niemandsland” by Zbigniew Bargielski Szczegóły
-