Wydarzenia

VI Międzynarodowe Sympozjum - Dzieło muzyczne i jego funkcje

Data
2009-11-24
Miejsce
Bydgoszcz
Opis
24-25 listopada 2009 / 24th-25th November 2009
Aula Akademii, ul. Słowackiego 7

VI Międzynarodowe sympozjum "Dzieło muzyczne i jego funkcje" / VI International Symposium "The Musical Work and its Functions"

VI Międzynarodowe sympozjum "Dzieło muzyczne i jego funkcje" / VI International Symposium "The Musical Work and its Functions"

Impreza towarzysząca:
24.11.2009, Sala Koncertowa im. prof. Romana Sucheckiego, ul. Staszica 3
Koncert kompozytorski

Atrybuty
Wydarzenia:Sympozjum
Wydarzenia:Koncert
Powiązane media
  • Praca zbiorowa nr 30 - Dzieło muzyczne i jego funkcje (6) Szczegóły
Powiązane instytucje
  • Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego Organizatorzy: Wydział Kompozycji, Teorii Muzyki i Reżyserii Dźwięku oraz Katedra Teorii Muzyki i Kompozycji Szczegóły
Powiązane osoby
  • Małgorzata Królak-Radziejewska „Kwartet na czworo skrzypiec” Grażyny Bacewicz. Funkcje a postać brzmieniowa dzieła / Grażyna Bacewicz’s “Quartet for Four Violins”: Its Functions and Sound Form Szczegóły
  • Alicja Jarzębska Koncepcje dzieła muzycznego w nowożytnej myśli o muzyce / Conception of a Musical Work in the Context of Modern Musical Thought Szczegóły
  • Jagna Dankowska Filozofia muzyki a funkcje dzieła muzycznego / Philosophy of Music and the Functions of a Musical Work Szczegóły
  • Zuzana Martinakova-Rendekova The Relationships between Music Functions and the Requirements of Environment / Zależności między funkcjami muzyki a uwarunkowaniami środowiska Szczegóły
  • Hanna Kostrzewska Funkcje tytułu dzieła muzycznego / Title of a Musical Piece and its Functions Szczegóły
  • Igor Savchuk “Myth about an author” – the Method of Comprehending Modern Musical History / „Mit o autorze”, czyli jak zrozumieć współczesną historię muzyki Szczegóły
  • Michel Lehmann “De la musique avant toute chose.” How Should Music Care About Poetry? / „O muzyce przede wszystkim”. Jak Muzyka traktuje Poezję? Szczegóły
  • Marta Szoka Mit o Penthesilei w ujęciu Hugo Wolfa / Hugo Wolf’s Approach to the Myth of Penthesilea Szczegóły
  • Michał Zieliński Renesansowa polifonia sakralna – między liturgiczną a estetyczną funkcją dzieła / Renaissance Sacred Poliphony: Between the Liturgical and Aesthetic Functions of a Musical Work Szczegóły
  • Lubomir Chalupka Funkcja nowatorska dzieła muzycznego jako impuls rozwoju awangardy w latach 60. XX wieku w Słowacji / The Musical Work Innovative Function as Impetus for the Development of the 1960s Avant-Garde in Slovakia Szczegóły
  • Anna Granat-Janki Muzyka wobec Zagłady. „Holocaust Memorial Cantata” Marty Ptaszyńskiej / Music and the Mass Murder of Jews. “Holocaust Memorial Cantata” by Marta Ptaszyńska Szczegóły
  • Teresa Malecka Muzyka Henryka Mikołaja  Góreckiego. Między wyznaniem a porozumieniem / The Music of Henryk Mikołaj Górecki: Between Confession and Communication Szczegóły
  • Marcin Trzęsiok „Persefona” Igora Strawińskiego: między (greckim) losem a (chrześcijańską) łaską / Stravinsky’s Perséphone: Between (Greek) Fate and (Christian) Grace Szczegóły
  • Barbara Mielcarek-Krzyżanowska Między afirmacją a negacją. „Sinfonia rustica” Andrzeja Panufnika / Andrzej Panufnik's ”Sinfonica Rustica”: Between Affirmation and Negation Szczegóły
  • Violetta Przech Referencjalna funkcja „Im Niemandsland” Zbigniewa Bargielskiego / The Referential Function of “Im Niemandsland” by Zbigniew Bargielski Szczegóły
Powiązane publikacje